Навантажувачі Hyster отримали економічніші двигуни з низьким рівнем викидів

 Модельний ряд 25-32 т великовантажних вилкових навантажувачів та спеціальних контейнерних перевантажувачів Hyster тепер обладнаний двигунами з низьким рівнем викидів, що відповідають новому стандарту Tier 4i/Stage IIIB  та забезпечують економію до 15% палива. Машини, оснащені більш економічними двигунами, на український ринок постачає ексклюзивний дистриб’ютор підйомно-транспортної техніки Hyster – компанія Phoenix-Zeppelin Ukraine.

Серед дев'яти моделей з оновленими двигунами є чотири класичні вилкові навантажувачі вантажопідйомністю 25000 кг і 32000 кг з центром навантаження 1200 мм. Три нові компактні моделі з колісною базою 3,655 - 3,935 м розроблені для використання на обмеженому просторі. Два інші – контейнерні перевантажувачі з спеціальною несучою конструкцією, модифікованою під контейнерний спредер.

"Моделі нової серії оснащені функціями, які знижують споживання енергії і палива. Вони забезпечують достатній, тривалий комфорт оператора, який сприяє підтриманню концентрації протягом всієї зміни ", - сказав Драгослав Янкола, директор Phoenix-Zeppelin Ukraine. Машини працюють на максимальну потужність тільки тоді, коли це дійсно необхідно, завдяки гідравлічній системі, що вимірює навантаження і "відчуває" вагу вантажу, що піднімається.

Всі моделі, що вирізняються одним з найбільших рівнів вантажопідйомності в своєму класі, тепер оснащені двигунами, що відповідають нормі Tier 4i/stage IIIB, повинні виробляти меншу загальну кількість викидів і зменшити споживання на 15%. Потужний привод забезпечує підвищену надійність при тривалому максимальному навантаженні, він обладнаний захистом двигуна і триступінчастої коробки передач.

Сучасний завод Hyster з виробництва великих машин в Неймегені вже виробляє модельний ряд 25-32 т, оснащений новим двигуном Cummins QSB 6.7 потужністю до 201 кВт, який забезпечує значне зростання тиску за низької швидкості, а потім підтримує високий тиск на високій швидкості незалежно від обертання двигуна. Це можливо завдяки технології  Variable Geometry Turbocharger (VGT™), яка змінює систему підводу вихлопних газів до ротору турбіни.

"Крім двигунів Cummins, компанія Hyster також запровадила кілька новинок, спрямованих на оптимізацію продуктивності. Найзначнішими прикладами іновацій є опція охолодження, регулювання кількості оборотів і альтернативний холостий хід. Ці новинки сприяють подальшому скороченню загального споживання палива ", - додав Драгослав Янкола.

Зважаючи на те, що не завжди навантаження і потужність двигуна максимальні, можна добитися меншої витрати палива. Подальшому скороченню на 5-15% сприяє можливість регулювання функцій гідравлічної системи (підйом, нахил, бічний зсув, позиціонер вил) відповідно до конкретних робочих потреб.

Навантажувачі є дуже маневреними завдяки передній панелі "Dual function",  її конструкція дозволяє швидко змінювати вили на інші пристрої, наприклад, для операцій з рулонною сталлю. Стандартні функції включають бічний зсув і позиціонер вил з двома робочими діапазонами налаштування, які забезпечують унікальну велику різницю між мінімальним (in-to-in“) і максимальним ("out-to-out") значенням. Потужний підйомний механізм навантажувача забезпечує машині підвищену надійність завдяки унікальній конструкції шести роликових підшипників, що дозволяє підіймати важкі вантажі на висоту до 6,2 м.

Унікальна конструкція кабіни Hyster "Vista" надає оператору ідеальний комфорт, відмінні ергономічні характеристики і низький рівень шуму. Кабіна забезпечує відмінну видимість у всіх напрямках, особливо в робочій зоні. Її оптимальне розташування на середній висоті і зсув вперед  забезпечує відмінний круговий огляд і сприяє продуктивності праці оператора.